Klachten
Wij helpen je graag
Ook als je niet tevreden bent en een klacht hebt. Of dat nu over onze dienstverlening is of over het product dat je gebruikt. Wij vinden het belangrijk dat je op beide kunt vertrouwen en horen daarom graag als er iets mis is (gegaan).
Heb je een klacht, dan kun je dat op verschillende manieren aan ons laten weten:
- Door contact op te nemen met onze klantenservice via T: 088 – 45 40 45 4
- Door het klachtenformulier hieronder in te vullen
Een klacht nemen wij in behandeling conform de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) en wij zullen er alles aan doen om samen met jou de juiste oplossing te vinden.
Is de oplossing niet naar wens?
Je dient je klacht altijd eerst in bij Hoogland Medical. Mocht jouw klacht niet oplosbaar blijken of ben je niet tevreden met de oplossing, dan kun je de klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtencommissie voor leveranciers van medische hulpmiddelen en diensten: Landelijke Klachtencommissie Medische Hulpmiddelen Jouw klacht wordt dan opnieuw in behandeling genomen.
Contactgegevens: |
Secretariaat Landelijke Klachtencommissie Medische Hulpmiddelen |
T.a.v. ambtelijk secretaris |
Postbus 2017 |
3800 CA Amersfoort |
E: klacht@lkmh.nl |
T: 06 – 82 85 88 93 |
Klachtenformulier LKMH |
Hoogland Medical is een erkend medisch speciaalzaak conform de SEMH en is aangesloten bij FMED, Federatie van Medische Technologiebedrijven.