mijnHoogland

Een bestelling van hulpmiddelen voor jouw cliënten plaatsen? Dat doe je eenvoudig via mijnHoogland. Als thuiszorgmedewerker kun je dat op verschillende manieren doen. Via het account van de cliënt zelf of via jouw eigen thuiszorgaccount.

Voordelen van mijnHoogland

N

Snel en eenvoudig hulpmiddelen bestellen en nabestellen

N

Je kunt de status volgen van de bestellingen van cliënten die je hebt ingediend

N

Je kunt zien dat wat je besteld hebt, ook daadwerkelijk geleverd is

N

Je ziet welke artikelen het meest zijn voorgeschreven door jou

N

Je hebt zicht op de voorraad

Basisfuncties

Nadat je bent ingelogd in mijnHoogland tref je een aantal keuzetegels aan die je toegang geven tot een belangrijk deel van onze dienstverlening.

Cliënten

Hier vind je het zorgplan van de cliënten die door jou en jouw collega’s zijn aangemeld. Vanuit dit zorgplan kun je een nieuw hulpmiddel bestellen; bestellingen uit het verleden inzien; verkort een herhaalbestelling plaatsen.

Bestellingen

Hier meld je een nieuwe cliënt aan via ‘Plaats bestelling’. Daarnaast heb je een overzicht van alle bestellingen van jou en jouw collega’s en kun je de status volgen.

Assortiment

Je kunt hier het assortiment van Hoogland Medical bekijken.