mijnHoogland
Een bestelling van hulpmiddelen voor jouw cliënten plaatsen? Dat doe je eenvoudig via mijnHoogland. Als thuiszorgmedewerker kun je dat op verschillende manieren doen. Via het account van de cliënt zelf of via jouw eigen thuiszorgaccount.
Voordelen van mijnHoogland
Snel en eenvoudig hulpmiddelen bestellen en nabestellen
Je kunt de status volgen van de bestellingen van cliënten die je hebt ingediend
Je kunt zien dat wat je besteld hebt, ook daadwerkelijk geleverd is
Je ziet welke artikelen het meest zijn voorgeschreven door jou
Je hebt zicht op de voorraad
Basisfuncties
Nadat je bent ingelogd in mijnHoogland tref je een aantal keuzetegels aan die je toegang geven tot een belangrijk deel van onze dienstverlening.
Cliënten
Hier vind je het zorgplan van de cliënten die door jou en jouw collega’s zijn aangemeld. Vanuit dit zorgplan kun je een nieuw hulpmiddel bestellen; bestellingen uit het verleden inzien; verkort een herhaalbestelling plaatsen.
Bestellingen
Hier meld je een nieuwe cliënt aan via ‘Plaats bestelling’. Daarnaast heb je een overzicht van alle bestellingen van jou en jouw collega’s en kun je de status volgen.
Assortiment
Je kunt hier het assortiment van Hoogland Medical bekijken.
Aanvragen account voor mijnHoogland
Wil je een account voor mijnHoogland? Neem contact op met Hoogland Medical via telefoon: 0412-475 215 of email: csv@hooglandmedical.nl. Je kan ook onderstaand formulier invullen, dan nemen wij spoedig contact met je op.