Krijg jij jouw bestelling bezorgd door PostNL? Dan ontvang je vanaf 1 juli geen ‘niet-thuis’-briefje meer als de pakketbezorger van PostNL je heeft gemist bij het bezorgen van je pakket. Voortaan informeert PostNL je over waar je niet-bezorgde pakket is via e-mail of de eigen PostNL-app.

Het is daarom handig om een PostNL-account aan te maken. Voordeel daarvan is dat je altijd de laatste informatie hebt over waar je pakket is en je online je bezorgmoment kunt wijzigen en bezorgvoorkeuren kunt doorgeven.

Meer informatie vind je op: https://www.postnl.nl/campagnes/online-pakket-volgen/

Niet-thuiscode

Als je geen PostNL-account of e-mailadres hebt, dan laat de bezorger mogelijk nog wel een ‘niet-thuisbriefje’ achter. Op dat briefje staat een ‘niet-thuiscode’. Met die code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. Meer informatie: https://www.postnl.nl/klantenservice/niet-thuis-bij-bezorging/niet-thuis/

E-mailadres doorgeven aan Hoogland Medical

Je kunt je e-mailadres ook aan ons doorgeven. Dan krijg je van ons nadat je besteld hebt een mail met track & trace-link, en kun je zo zien wanneer jouw pakket bezorgd wordt. Met deze link kun je overigens alleen jouw pakket volgen, je kunt niets aanpassen. Dat kan alleen in de PostNL-app.

Ook als je je bestelling bezorgd krijgt door de chauffeurs van Hoogland Medical is het handig om je e-mailadres aan ons door te geven om zo de bezorging van je pakket te kunnen volgen.