Sinterklaas, Kerstmis en de jaarwisseling staan voor de deur en zorgen voor de nodige drukte. Daarnaast doet ook een evenement als Black Friday (dit jaar 25 november) een behoorlijke duit in het zakje als het gaat om pakketbezorging. Wij raden aan om daarmee rekening te houden bij het bestellen van hulpmiddelen.

Voor het bestellen rondom de feestdagen zetten we even een aantal praktische zaken voor je op een rij.

Kerstmis

Op vrijdag 23 december zijn wij van 08.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar voor bestellingen. Maandag 26 december zijn wij gesloten voor 2e Kerstdag. Dinsdag 27 december zijn wij weer bereikbaar voor het verwerken van bestellingen.
Bestel je op vrijdag 23 december na 17.00 uur, dan wordt de bestelling op dinsdag 27 december verwerkt en op woensdag 28 december bezorgd.

Op donderdag 22 december hebben wij met onze medewerkers een kerstborrel. Bestellingen tot 16.00 uur worden diezelfde dag nog verwerkt. Bestellingen na 16.00 uur verwerken wij vrijdag 23 december en worden zaterdag 24 december dan wel dinsdag 27 december bezorgd, afhankelijk van of de bestelling met PostNL of onze eigen vervoersdienst bezorgd wordt.

Oud & Nieuw

Oud & Nieuw en Nieuwjaarsdag vallen dit jaar beiden in het weekend en hebben op de verwerking van bestellingen geen invloed.

Digitaal bestellen

Tijdens de feestdagen kun je uiteraard wel via mail of webshop bestellen. Deze worden echter alleen tijdens onze openingstijden (zie bovenstaand) verwerkt.

Noodgevallen

Tijdens de feestdagen zijn wij uitsluitend bereikbaar voor spoedgevallen die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag. Bel gratis ons telefoonnummer 0800- 022 07 05 voor verdere instructies.

Verwerking van uw bestelling

Bestellingen die op 23 december en 30 december voor 17.00 uur geplaatst zijn, verwerken wij nog dezelfde dag. Om te voorkomen dat je zonder hulpmiddelen komt te zitten, raden wij je aan om tijdig voor de feestdagen jouw bestelling te plaatsen. Vanwege de verwachte drukte in december kan het voorkomen dat de wachttijd aan de telefoon iets langer is of dat bezorging de volgende dag moeilijker realiseerbaar is.

Voor een overzicht van bezorgdata bekijk je de schema’s hieronder.

Bezorging door onze eigen vervoersdienst

U bestelt op1e keer aangebodenIndien nodig 2e keer aangeboden
Donderdag 22 dec. tot 16.00 uurVrijdag 23 dec.Dinsdag 27 dec.
Donderdag 22 dec. na 16.00 uurDinsdag 27 dec.Woensdag 28 dec.
Vrijdag 23 dec. tot 17.00 uurDinsdag 27 dec.Woensdag 28 dec.
Vrijdag 23 dec. na 17.00 uurWoensdag 28 dec.Donderdag 29 dec.
Vrijdag 30 dec. tot 17.00 uurMaandag 2 jan.Dinsdag 3 jan.
Vrijdag 30 dec. na 17.00 uurDinsdag 3 jan.Woensdag 4 jan.

Bezorging door PostNL

Houd er rekening mee dat PostNL het behoorlijk druk heeft in december, daardoor kan het voorkomen dat ‘bezorging de volgende dag’ niet gered wordt.

U bestelt op1e keer aangebodenIndien nodig 2e keer aangeboden
Donderdag 22 dec. tot 16.00 uurVrijdag 23 dec.Zaterdag 24 dec.
Donderdag 22 dec. na 16.00 uurZaterdag 24 dec.Dinsdag 27 dec.
Vrijdag 23 dec. tot 17.00 uurZaterdag 24 dec.Dinsdag 27 dec.
Vrijdag 23 dec. na 17.00 uurWoensdag 28 dec.Donderdag 29 dec.
Vrijdag 30 dec. tot 17.00 uurZaterdag 31 dec.Maandag 2 jan.
Vrijdag 30 dec. na 17.00 uurDinsdag 3 jan.Woensdag 4 jan.

Bij het bestellen kun je vragen om de track and trace code. Deze zullen wij je dan per mail (indien bij ons bekend) toezenden.